Gra giełdowa

Poznaj drogę do sukcesu

Zwiększenie widoczności strony internetowej w wyszukiwarce

Styczeń 27, 2019 Uncategorized 0

Chcesz, aby klienci trafiali na Twoją stronę internetową? Musisz sprawi, by była ona dobrze widoczna w wyszukiwarce. Możesz to zrobić na dwa sposoby: korzystają z płatnych reklam w Google, czyli tworząc kampanie AdWords lub sprawiając, że będzie ona wyświetlać się wysoko w wynikach wyszukiwania po wpisaniu przez użytkownika konkretnych słów, tak zwanych słów kluczowych.

 

Wpływ na wyświetlanie się strony wysoko w wynikach wyszukiwania ma szereg elementów: budowa strony, jej zawartość tekstowa oraz ilość i jakość prowadzonych do niej linków.

 

Jak pozyskać wartościowe linki prowadzące do strony www? Można to zrobić na wiele sposobów. Dobrze jest stworzyć firmowy blog, który będzie bogaty w merytoryczne, ciekawe dla osób szukających usług, czy produktów, które oferujesz. Dobrą praktyką jest także korzystanie z artykułów sponsorowanych. Możesz także zamieszczać linki do swojej strony na forach oraz bloga, trzeba jednak dbać o to, by były to witryny rozpoznawane przez Google jako wartościowe i powinny być one dostosowane do branży, w której działasz. Takie pozyskiwanie linków to zajęcie czasochłonne, dlatego pozycjonowanie często zlecane jest profesjonalistom. Więcej na temat usług pozycjonowanie można dowiedzieć się na – https://brandbay.pl/pozycjonowanie-stron-seo.

 

Drugim istotnym elementem jest budowa samej strony internetowej oraz zadbanie o to, by linki do niej prowadzące prawidłowo wyświetlały się w wynikach wyszukiwania.

 

Prawidłowo wyświetlający się link powinien zawierać adres URL prowadzący do strony www, tytuł strony odzwierciedlający jej tematykę oraz opis. W opisie powinny zostać zawarte najistotniejsze słowa kluczowe, powinien on być zwięzły oraz zachęcać użytkownika do wejścia na stronę. Jeśli w wynikach wyszukiwania internauta zobaczy wyłącznie adres URL może pominąć stronę, uznając, że nie jest ona wiarygodna.

 

Na budowę strony składają się: kod strony, grafiki oraz zawartość tekstowa. Kod strony powinien być napisany w taki sposób, aby nie było w nim niepotrzebnych, nie przydających się do niczego fragmentów. Ważne jest, aby strona wyświetlała się prawidłowo zarówno na komputerach, jak  i urządzeniach mobilnych. Istotnym elementem jest także szybkość ładowania się strony – strona nie powinna ładować się dłużej niż 3 sekund. Jeśli jej prawidłowe wyświetlenie zajmuje więcej czasu Google będzie ona widoczna niżej w wynikach wyszukiwania. Ponadto jak pokazują badania, jeśli proces ładowania strony trwa więcej niż 3 sekundy, użytkownicy rezygnują z wejścia na stronę. Grafiki na stronie powinny być zoptymalizowane, czyli nie mogą być zbyt duże i zbyt ciężkie, aby nie spowalniały strony. Warto także zadbać o ich opisów. Wówczas strona będzie się także pozycjonowała w grafikach Google. Na każdej podstronie oraz na stronie głównej powinien znaleźć się tekst. Powinien on być unikatowy – zbrodnią jest kopiowanie teksów z innych strony, musi zawierać słowa kluczowe, na które strona ma się wyświetlać w wynikach wyszukiwania. Tekst nie powinien być krótszy niż 500 znaków, choć coraz częściej pozycjonerzy zwracają uwagę by było to nawet 1000 – 1500 znaków.